Skip to main content

Holograma 3D creează experiențe personalizate în orice industrie 

Evenimentele virtuale și hibride au cunoscut o evoluție accelerată în timpul și după pandemia de COVID-19. Dacă înainte de 2020 un eveniment hibrid însemna să găzduiești oameni atât fizic, cât și virtual, prin intermediul Zoom, Skype, Microsoft Teams, astfel încât să te conectezi cu ceilalți invitați, astăzi din ce în ce mai multe companii din domenii diverse folosesc tehnologii avansate – proiecții holografice, video display etc. 

Organizarea evenimentelor după pandemia COVID-19

În cadrul unui sondaj din 2021 în care au participat 8.227 de agenții de marketing din întreaga lume, acestea estimau faptul că în 2022:  

  • 40% dintre evenimentele lor vor fi virtuale;
  • 35% vor fi hibride;
  • și alte 35% se așteptau să fie organizate fizic.

Din același studiu mai reiese faptul că evenimentele virtuale au crescut din 2020 cu 35% , în timp ce evenimentele hibride și fizice au cunoscut o scădere cu 32%.

Proiecțiile holografice sunt o tehnologie modernă, bazată pe o iluzie optică, care în secolul al XIX-lea se folosea foarte mult în show-urile de magie. Aceasta se numește “Pepper’s Ghost” și o poți întâlni de exemplu în concerte (vezi ediția 2012 a festivalului Coachella, în care Tupac a fost proiectat pe scenă alături de Dr. Dre și Snoop Dog, iar exemplele pot continua). 

Aici, la Holograma3D, am venit în întâmpinarea nevoilor pieței din România și din afară și ne-am extins prezența inclusiv în zona corporate, nu doar în cea creativă.  Cele mai recente colaborări includ nume ca: Orange,Publicis, Forbes, Wall Street, Business Review, Kaufland, Renault, etc.

Clienții preferă evenimente unice, cu tehnologie 3D integrată

Organizatorii de evenimente și agențiile de marketing doresc să ofere clienților evenimente unice, memorabile, dar în același timp să se încadreze într-un buget. Dacă lucrul acesta părea imposibil în pandemie și costisitor post pandemie, limitându-le opțiunile, acum au mai multe posibilități de a integra tehnologia 3D în experiența de brand. 

Experiența de 9 ani ne-a permis să înțelegem activitatea fiecărei industrii și să venim în întâmpinarea provocărilor lor cu o gamă largă de echipamente video performante, servicii de producție digitală și cele mai noi tehnologii 3D. Proiecțiile noastre holografice, temporare sau permanente, le poți întâlni într-un eveniment dedicat lansării unui produs, într-un showroom, conferință, muzeu, concert și exemplele pot continua.

Alexandru Roibu, CEO Holograma 3D

Trenduri în organizarea evenimentelor cu Hologramele 3D

Evenimentele hibride și virtuale vor continua să fie o opțiune ideală pentru organizatorii care vor să susțină brand awareness-ul și în același timp, să evite costurile mari, mai ales în contextul socio-economic actual. Potrivit Annual ICE Report, cheltuielile pentru evenimente vor crește cu 83% în 2023.

Un alt studiu realizat pe platforma LinkedIn, demonstrează faptul că virtualul este noua realitate, care aduce beneficii de necontestat: 

  • Riscul de infecție scăzut sau eliminat;
  • Acces mai ușor, datorită faptului că majoritatea evenimentelor virtuale sunt gratuite sau suportă costuri reduse;
  • Timpul alocat organizării este mai mic;
  • Engagement în ritm propriu, deoarece participanții pot accesa contentul de pe orice platformă, oricând, când situația o permite;
  • Se pune accent pe experiența de brand prin creativitate, inovație și originalitate;

Potrivit AMEX Global Event Trends 2023 , anul acesta va fi dominat de evenimentele cu prezență fizică, acestea fiind în plină expansiune. 

În topul activităților planificate, pe care participanții le doresc în noul an sunt:

  • Concerte în localuri de muzică independente și locale: 85%
  • Festivaluri de muzică: 81%
  • Activități culturale, cum ar fi piese de teatru, baletul și opera: 79%
  • Fitness în aer liber (maratoane, yoga etc.): 68%

Inovația, întreg procesul de brainstorming cu clientul, creativitatea sunt mai esențiale ca oricând, ele făcând diferența între experiențe de brand memorabile și cele obișnuite, să zicem. Știați că potrivit WHO, peste 5% din populația lumii are probleme și riscă pierderea auzului, iar numărul este de așteptat să continue să crească? În cadrul evenimentelor noastre, Holograma 3D ia în calcul inclusiv acest aspect, astfel încât experiența beneficiarului final să fie imersivă, dar sigură în același timp. Alexandru Roibu, CEO Holograma 3D

Cum poți integra hologramele în evenimente hibride, virtuale și fizice

Integrarea hologramelor în evenimente nu este ceva nou, însă modul în care alegi să o faci aduce valoare brandului tău. 

În cei 9 ani de activitate, produsele din gama Dreamoc ne-au permis să oferim experințe de neuitat. 

De la expoziții la ceremonii, lansări de produse, conferințe, inclusiv pentru concerte, teatru, cinema, toate au beneficiat de produsele noastre: Dreamoc HD3, Dreamoc XL2, Dreamoc Scandinavia 360 XXL, Dreamoc Scandinavia 180 XXL, precum și aplicația Dreamoc Play. 

Ai o idee și vrei să organizezi un eveniment care să fie viral și care să schimbe percepțiile participanților despre brandul tău – în bine? Ne întâlnim și discutăm nevoile tale. Avem soluții pentru orice detaliu ce ține de holograme. Vei cunoaște o echipă agilă, cu experiență, care include manageri de proiect, editori video, animatori 2D, 3D, ingineri, specialiști profil tehnic, specialiști în lumini și administratori de rețea. 

Holograme în activările din industria retail

Începând cu 2020, când a început pandemia de COVID-19, integrarea hologramelor în retail și experiența realității mixte au cunoscut o creștere la nivel internațional. 

Dacă îți dorești atenția și interesul participanților pentru produs sau să îți crești vânzările, Dreamoc HD3 este soluția de hologramă ideală pentru lansări de produse, expoziții, standuri, insule din mall-uri, show-uri sau târguri de profil. 

Produsul din interiorul Dreamoc HD3 este vizibil din 3  părți, astfel încât participanții îl pot observa din unghiuri diferite. Poți adăuga animații, poți crea efecte optice cu ajutorul luminilor. Sunetul este integrat, deci poți uita de boxe sau speakere adiționale. 

Mai mult, touchscreenul interactiv crează o conexiune unică cu invitații, care au ocazia să descopere mai multe detalii despre produsul și brandul tău.  Împreună discutăm fiecare detaliu, astfel încât experiența imersivă să fie unică.

Dacă dorești să creezi o poveste 3D în jurul produsului tău, cu elemente ce sunt în afara zonei de afișaj, Dreamoc POP3 este ceea ce ai nevoie. Magazinele îl preferă, deoarece pot introduce consumatorul într-o lume aparte, unde poate descoperi mai multe detalii despre produsele sale.

Holograme în activările pentru târguri de specialitate, mall-uri

O alta variantă de expunere a produsului, de data aceasta elegantă, spre zona luxury, este Dreamoc Diamond, care  oferă vizibilitate prin toate cele 4 laturi ale sale. Are cel mai mare sistem de mixed-reality construit până acum, fiind special creat pentru evenimente și activări de brand în mall-uri, în cadrul târgurilor de specialitate sau în alte locații cu trafic mare de clienți.

Așa cum sugerează și numele, Dreamoc Diamond, forma de diamant permite afișarea produselor de dimensiuni mai mari (dar și a celor mici), de la obiecte personale de lux – ceasuri, coliere – până la mobiler sau mașini. 

Pentru o interacțiune a publicului cu produsul într-un unghi de 360 de grade, poți opta pentru Dreamoc XXL3, ale cărui plăci sunt de 7mm CrystallineTM optics. Este eficient pentru spații mari, dar și pentru creșterea brand awareness-ului prin prezentări originale, moderne și creative.

Un alt avantaj al acestui produs este aplicația Dreamoc Play, creată pentru a ajuta departamentele și agențiile de marketing. Citește mai multe detalii aici.

Dacă ești constrâns de spațiu și vrei ca întreg evenimentul să aibă focus pe vânzarea cu amănuntul, îți punem la dispoziție Dreamoc XL4 . Îl poți amplasa în zonele de recepție sau în holurile hotelurilor. Este ușor de montat și produsul se poate vedea din 3 unghiuri. 

Holograme în concerte și evenimente live

Tot mai mulți organizatori de concerte sau evenimente dedicate artei aleg să folosească hologramele pentru a stârni curiozitatea participanților. 

Se iau în calcul toate detaliile care întregesc o experiență: 

  • numărul de participanți la eveniment;
  • dimensiunea sălii;
  • condițiile de luminozitate din încăperea unde se ține evenimentul;
  • tipul de ecran necesar;
  • tipuri de informații incluse în proiecție (date, imagini, expunere video).

Videoproiecția sau videomappingul este o metodă inovativă prin care orice obiect sau suprafață 3D se poate transforma într-o animație interactivă. La fel, le poți include în concerte, spectacole de teatru, jocuri video, inaugurarea unei locații etc.

Holograme în artă: teatru, muzeu, cinema

DeepFrame este soluția ce răspunde nevoilor teatrelor, muzeelor, cinematografelor,  deoarece printr-un ecran revoluționar, care îmbină realitatea mixtă cu cea virtuală, oferă participanților posibilitatea de a interacționa în mod colectiv cu animații sau chiar lumi de mult apuse. Și toate acestea fără a folosi ochelarii VR. 

DeepFrame a fost folosit cu succes și în industria automotive, retail sau chiar în cartografierea militară, unde informațiile geografice sunt importante pentru diverse misiuni. Practic, se pot crea inclusiv hărți holografice, unde se pot ține antramente, se pot crea strategii și chiar scenarii în caz de dezastre sau calamități naturale.

Holograme în conferințe live

În timpul conferințelor live, hologramele pot interacționa cu participanții și pot răspunde la întrebări. Acestea vin și cu o flexibilitate pentru echipa organizatoare: prezența fizică a întregii echipe nu este necesară în aceeași locație.

Holograme în domeniul medical

Cum ar fi să faci medicina și să poți studia cu ajutorul hologramelor

Fără ochelari sau căști VR, studenții și medicii pot vizualiza diverse holograme, inclusiv organele și sistemele incredibil de complexe ale corpului – creierul, inima, ficatul, plămânii, nervii și mușchii.

Holografia este pe cale de a revoluționa medicina. Poate fi un instrument pentru vizualizarea datelor pacientului în pregătirea studenților și a chirurgilor.

Pe lângă o detaliere fidelă și reală a corpului uman, tehnologia este utilizată pentru etapa de  pre-operație dedicată planificarii, dar și în sala de operație în timpul intervenției chirurgicale propriu-zise.

Concluzie

Dacă în anii trecuți hologramele reprezentau o opțiune fascinantă pentru orice tip de eveniment, astăzi acestea sunt o necesitate, o soluție care rezolvă foarte multe nevoi legate de timp, buget, creativitate, originalitate, expunere brand. 

Ceea ce am experimentat în acești ani post pandemie a fost doar începutul, urmând ca de acum încolo hologramele să fie integrate în stilul nostru de viață.


https://www.statista.com/statistics/1265830/marketing-events-type/#statisticContainer
https://beam-org.uk/event-spending-to-rise-by-83-in-2023-says-annual-ice-report/
https://business.linkedin.com/content/dam/me/business/en-us/marketing-solutions/resources/pdfs/virtual-events-a-new-reality-v4.pdf
https://www.amexglobalbusinesstravel.com/meetings-events/meetings-forecast/ 
https://www.who.int/news-room/fact-sheets/detail/deafness-and-hearing-loss 
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7694722/ 
https://www.oha.com/news/hovering-holograms-%E2%80%93-a-very-real-new-operating-room-tool