Cum poți crea strategii de marketing geniale cu ajutorul hologramelor 3D
Industria ospitalieră este una dintre cele mai competitive industrii din lume. Hotelierii caută mereu modalități noi și inovatoare de a atrage clienți și de a se evidenția față de concurență. Această industrie fost martoră la o schimbare rapidă de-a lungul anilor, iar tehnologia a jucat un rol crucial în supraviețuirea și apoi reinventarea ei. O astfel de tehnologie care a câștigat popularitate în ultimii ani este proiecția holografică.
Am fost tentați să începem acest articol cu un mesaj de bun venit în viitorul marketingului, unde cu ajutorul hologramelor 3D poți oferi experiențe captivante clienților sau potențialilor tăi clienți.
Dacă în articolul trecut discutam despre efectele realității virtuale în zona de retail, astăzi ne propunem să ne uităm la industria turismului și a ospitalității, cu precădere punem accent pe cea din urmă:
- Cum era pre-pandemie;
- Cum s-a transformat în timpul și după pandemie;
- Cum arată viitorul acestei industrii din perspectiva marketingului.
Studiile demonstrează faptul că proiecțiile holografice pot ajuta la creșterea vânzărilor și la crearea unei experiențe pozitive a brandului în rândul consumatorilor. Folosind această tehnologie pentru a-și prezenta ofertele într-un mod interesant, jucătorii din ospitalitate și turism pot atrage mai mulți clienți și pot genera venituri mai mari prin campaniile lor de marketing.
Realitatea virtuală: un game changer pentru industria ospitalității
O dată cu izbucnirea pandemiei de COVID-19, lumea academică și cercetătorii și-au îndreptat atenția asupra impactului efectelor negative pe care diverse industrii l-au resimțit. Două dintre aceste industrii au fost cea de ospitalitate și turismul.
Imaginează-ți însă că ești într-o mașină a timpului și ne întoarcem înainte de primăvara lui 2020 când a început pandemia. Atunci existau numeroase studii, substanțiale chiar, care demonstrau beneficiile pe care utilizarea tehnologiei le are asupra ospitalității și turismului.
De ce menționăm acest lucru? Pentru că toate aceste studii au contribuit la inovațiile din industrie, cum ar fi aplicabilitatea inteligenței artificiale și a realității virtuale.
Așadar, dacă până în 2020, industria ospitalității se baza mai mult pe contactul din mediile fizice, în timpul pandemiei a fost nevoită să se adapteze și să integreze și mai mult realitatea virtuală. Durata pandemiei a avut un rol important în acceptarea acestor noi tendințe de către consumatori, deoarece după aproape 2 ani de lockdown și restricții, tehnologia pare acum ceva normal, face parte din viața cotidiană.
Există un studiu din 2021, care demonstrează faptul că reclamele VR (virtual reality) cresc interacțiunea în rândul clienților, având o atitudine pozitivă față de tehnologie și brand. Este o experiență memorabilă, cum spun oamenii din branding & marketing. Mai mult decât atât, din același studiu a reieșit o concluzie surpinzătoare: femeile sunt mult mai ușor influențate de VR decât bărbații.
Așadar, ești pregătit să-ți duci strategia de marketing la următorul nivel? Hologramele 3D merită cu siguranță luate în considerare.
Ce sunt hologramele 3D
Hologramele 3D sunt un tip de tehnologie care permite utilizatorilor să vadă imagini tridimensionale fără a fi nevoie de ochelari speciali sau alte dispozitive de vizualizare. Ele pot fi folosite pentru o varietate de scopuri, inclusiv publicitate, plasare de produse și chiar divertisment. Există multe beneficii ale utilizării hologramelor 3D.
Poți citi mai multe detalii aici, unde am explorat mai multe posibilități de folosire a proiecțiilor holografice.
Hologramele 3D sunt un instrument de marketing puternic care pot ajuta companii din industria ospitalității și turismului să se distingă de concurență.
Revoluționarea marketingului: puterea proiecților holografice
Cum poți revoluționa marketingul în industria ospitalității? În primul rând, te pot ajuta să creezi o experiență captivantă pentru clienți și de ce nu, pentru oaspeții tăi, care își vor aminti mult timp de tine după ce au plecat. Și ai toate șansele să revină de fiecare dată când ajung în zonă sau când e sezonul vacanțelor de iarnă și vară.
În al doilea rând, îți propunem un exercițiu de imaginație.
Așasar, imaginează-ți următoarele situații:
Ai un hotel, pensiune, restaurant, bar sau club. Cu ajutorul hologramelor 3D expui în mod interactiv facilitățile pe care le oferi. Organizezi tururi virtuale ale hotelurilor și oferi informații despre evenimentele din zona sau, de ce nu, cele propii, axându-te pe beneficiile exclusive.
În ultimii ani, restaurantele și-au dorit să atragă clienții, îmbunătățind experiența culinară. Ai un meniu nou și dorești să îl scoți în evidență, să educi publicul despre ingredientele folosite, despre originea rețetelor, povestea vinurilor. Hologramele 3D sunt din nou răspunsul corect. Va fi o experiență unică.
Acum hai să ne imaginăm o zi în care ai luat masa cu cineva drag sau poate ești invitat la o cină de afaceri. Ai nevoie să mergi la baie, iar aici instrucțiunile de folosire sunt prezentate de o hologramă.
De câte ori ai fost la un hotel nou și în primele 5-10 minute ai stat singur/ă în cameră ca să explorezi facilitățile pe care ți le oferă camera? O hologramă care să îți facă un tur virtual al sejurului tău și al camerei, cu povești despre locul în care te afli, îți va crea un sentiment unic.
Personalul nou, dintr-o bucătărie a unui hotel sau restaurant, are nevoie de instrucțiuni despre cum poate crea rețetele celebre. Extindem ideea și asupra altor posibilități și ne imaginăm un barman care va avea parte de un training cu holograme, la fel ca și personalul cel nou. Poți recrea orice cocktail.
În 2019, am participat alături de Consiliul Județean Ilfov la un eveniment international. Consiliile județene și în general aparatul adiministrativ își doresc să creeze un sentiment de apartenență la valorile comune și culturale. În ultimul deceniu, primăriile preferă să aducă o notă fresh evenimentelor sale, deoarece văd în acest lucru o oportunitate de a atrage noi vizitatori, investitori (de ce nu) și de a se conecta cu generația mai tânără. De asemenea, astfel de evenimente nu pot decât să contureze în fața localnicilor o imagine pozitivă a administrației.
În ultimii ani, magazinele din retailul alimentar folosesc și ele proiecții holografice pentru a-și afișa produsele într-un mod unic, care atrage atenția clientului. Este ușor de utilizat, ceea ce îl face o alegere ideală pentru orice brand care dorește să integreze în campaniile de marketing o doză de divertisment.
Cu soluții de ultimă oră precum video displays, proiecțiile holografice devin tot mai populare și sunt implementate în toate industriile, de la retail la ospitalitate și turism. Poți citi mai multe despre evenimentele Unilever sau Kaufland in articolul anterior.
Într-o lume în schimbare, brandurile sunt mereu în căutarea unor modalități inovatoare și creative de a-și expune produsele și serviciile.
Cu proiecțiile holografice de ultimă generație înlocuiești materialele tradiționale de marketing cu o formă unică, orginală, creativă, care formează instant relații puternice cu oaspeții sau clienții tăi.
În 2016 a apărut filmul american SF Pasagerii, bazat pe cartea lui Philip K Dick, ”I Hope I shall Arrive Soon”. Filmul, avându-i ca protagoniști pe Jeniffer Lawrence și Chris Pratt, spune povestea a doi oameni care se trezesc cu 90 de ani mai devreme, înainte ca nava Avalon să ajungă la destinație pe o nouă planetă, Homestead II. În prima parte a filmului, Chris Pratt este îndrumat de holograme, care îi oferă un tur vitual al navei, dar și al viitoarei planete.
O altă soluție adoptată de industria entertaining-ului, dar nu numai, este video proiecția. Iar aici ne referim la ecrane LED, LCD-uri profesionale, videoproiectoare sau ecranele de proiectie de diferite dimensiuni de la diferiți producatori de top precum Panasonic, Sharp, Barco, NEC și Mitsubishi. Vezi detalii de la participarea noastra la evenimentul Disney.
Hologramele 3D sunt viitorul marketingului, iar Dreamoc™ XL4 este cea mai bună modalitate de a începe. Hai să detaliem puțin!
Cum poți folosi Dreamoc™ XL4 ca să ai campanii memorabile
Așa cum scriam și la începutul articolului, hologramele sunt un instrument puternic pentru marketing și divertisment. Ele pot crea o experiență interactivă, captivantă și memorabilă. Dreamoc™ XL4 este instrumentul perfect pentru a crea aceste experiențe. Cu dimensiunile sale compacte și proiecțiile puternice, Dreamoc™ XL4 este perfect pentru utilizare în zonele de retail și ospitalitate. Hologramele create de Dreamoc™ XL4 sunt uimitor de realiste, dând viață oricărei idei pe care dorești să o transmiți audienței tale.
Astăzi, Dreamoc™ XL4 este unul dintre cele mai avansate dispozitive de proiecție cu hologramă 3D de pe piață. Este conceput pentru a crea imagini HQ, cu un spectru vibrant de culori și un nivel uimitor de detalii. Dreamoc™ XL4 folosește o combinație de oglinzi, lumini și un ecran transparent pentru a crea proiecții holografice uimitoare care captivează publicul. Industria ospitalității a îmbrățișat și această tehnologie, hotelurile folosind holograme 3D pentru a-și prezenta facilitățile și serviciile într-un mod interactiv și captivant.
Știm, probabil că te gândești și la preț. Costul unui Dreamoc™ XL4 variază în funcție de dimensiunea proiecției și caracteristicile pe care le alegi, dar și de alți factori, cum ar fi complexitatea designului și durata proiecției.
Așadar, dacă ești în căutarea unei modalități distractive și eficiente de a-ți promova afacerea sau produsul în industria ospitalității, te asigurăm că nu vei fi dezamăgit/ă!
În concluzie, hologramele 3D reprezintă o nouă modalitate interesantă pentru diverse evenimente de a-și lansa sau comercializa produsele și serviciile. Cu capacitatea sa de a captiva publicul și de a crea experiențe memorabile, nu este de mirare de ce această tehnologie a devenit atât de populară în ultimii ani. Astfel, poți lua în considerare încorporarea hologramelor 3D în strategia de marketing pentru a crea campanii inedite și originale.